Jag håller med min kära vän robert!!!

Då jag fick sms:et med stort S av robert att vi äntligen dragit igång bloggen igen trodde jag knappt mina ögon när jag läste det.. vilken fantastisk känsla det var, som att vara barn igen dagen innan julafton!!
Vad kommer att ske,vad händer,va ska vi förmedla för underbara tankar o känslor denna sommar.. ååååhhhhhh
jag kunde knappt tro det.. ja är sååååååå lycklig av att få vara en del av denna värld,av sverige, en del av ditt liv, ja just ditt liv :-))
Denna helg är ju full av möjligheter. världen är i din hand, va vill du göra med den, va vill du göra med ditt liv?
Finns inget/ingen som kan hindra dig från att stråla som en sol, det tänker jag iaf göra i goda vänners sällskap i helgen..
Så ge inte upp för att det varit en lång och tung vinter, det är nu det börjar, det är nu tin tid är här, se nu till och ta vara på den.
Ha det toppen kära vänner!!!! jaaaaaaaaaaabba dabba doooooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 18:43:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0