Tillbaka till jobbet...

...efter en utsökt korvlunch med min gode vän och kollega Daniel :-)!  En vanlig grillad i french hotdog bröd blev det idag eftersom Daniel tog den sista kabanossen! Bättre lycka imorrn kanske, vem vet :-)!  Nu är jag iallafall tillbaka på mitt arbete där jag flitigt ska slita dom sista timmarna innan hemgång!  Ikväll är jag och min kära sambo hembjudna till våra kommande grannar på middag, nice nice nice :-)!  Kanske serveras det kabanoss, haha ;-)!!



Lev väl kära vänner, lev väl!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det är ju för bra för att vara sant nästan.. tur med middagen där.. att det kanske inte serveras just korv kanske inte gör något.. Ni FÅR ju mat!!

S

2009-09-17 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0